söndag 20 mars 2011

Härliga söndag! Idag fick jag sova ut, ända till klockan 10. Mycket skönt! När jag kom ner står dessutom Fredrik och dammsuger!! Jag blev så glad, det är inte ofta det händer. Han hade också tagit hand om disken från igår, så idag ligger han på plussidan. Senare idag ska vi hem till min mamma och pappa och få i oss lite mat. Det blir nog en bra söndag det här.

Jag tror att Lovis när som helst kryper iväg. Hon ställer sig i krypställning hela tiden men faller platt. Vi ska väl njuta av de sista dagarna med en stillasittande Lovis kanske? Hon reser sig också mot soffan och bordet. Än så länge bara på knäna, men det är väl också bara en tidsfråga innan hon står upp. Min lilla skrutta. Inatt drömde jag att hon lärde sig krypa, ställa sig upp och gå, på en och samma dag! Hon gör mig så lycklig, den lilla tjejen.

Jag håller på att plocka ihop grejer att sälja på blocket och tradera. Får se om jag tillhör de svenskar som har 24000 i förråden, eller vad de nu påstår. Jag har ju sålt en hel del redan på loppis, men det finns ju en massa kvar. Det kliar nämligen i mina shoppingfingrar. Och går man hemma och inte tjänar nå pengar, så ja, då får man väl tjäna ihop det på annat vis.

Nej, nu ska jag ta mig en dusch och göra mig iordning för mat i stan. Vinkevink!


Lovis har fått tag på bordet, allt ska in i munnen.









2 kommentarer:

  1. Mera blogginlägg åt folket! :D
    Alfred reste sig innan han kröp.
    Snart är de totalt slut på friden för er,
    Mowahaha!

    SvaraRadera