måndag 27 september 2010

Internet är seeegt. Vet inte om jag ens vågar mig på att skriva ett långt inlägg här. Drygt om det försvinner. Jaja, lite spänning i vardagen kan väl vara bra.

Mäklaren var ju hit idag och värderade om huset. En mycket märklig mäklare måste jag säga. Klev in genom dörren utan att ens knacka. Så gör man väl inte? Sen svischa han snabbt igenom huset, klottra ner lite på sitt papper, humma lite. Tror värderingen gick bra iallafall. Han kunde inte värdera så högt, huset ligger ju i Horndal. Så sa han.

Sen begav vi oss till Valbo och älskade IKEA. Blev inte så mycket köpt. Vi kollade mest upp det vi ska köpa nästa gång vi åker. Saker vi ska ha i vårt blivande kontor, och ett fint matbord. Men självklart kom vi inte hem helt tomhänta. Har det någonsin hänt? Lovis var nöjd och glad och åt inte på hela utflykten. Skönt, tycker jag som inte är så förtjust i det där med offentlig amning.

Mitt huvud är så tungt och jag längtar mest efter att få gå och sova. Men jag lär ju se hur det går i Idol, om Avestas stolthet, hehe, går vidare.


Tittut!



2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre idag.
    Lovis är så söt under filten :)

    SvaraRadera
  2. Va söt hon är!! Gosan! /Emma

    SvaraRadera