onsdag 29 september 2010

Idag har det varit en dålig dag. Var irriterad på allt och alla. Huvudet dunkade. Jag stressade. Oro i magen. Men nu på kvällen släppte allt och jag känner inre harmoni. Tänk att allt oftast löser sig bara man tar tag i saker och ting. Aaaa, nu kan jag sova skönt inatt.

Var på babymassage idag igen. Men idag fick jag bara titta på. Lovis sov så skönt när vi kom dit. Sen vaknade hon och skulle äta. När hon var mätt och belåten var massagen slut. Men jag masserade henne nu på kvällen istället så hon har fått sin dos av samspel idag. Mm, det är sköterskan som leder massagen som säger så. Att massagen är ett samspel mellan Lovis och mig.

I helgen ska jag få träffa mina fina vänner, Petra och Lisette. Visst? Jag ser fram emot det. Synd inte Emma kunde vara med oss. Vi träffas så sällan allihopa nuförtiden. Jag och Petra är väl alltid med. Men Emma och Lisette, dom bor ju inte i stan så det blir ju lite svårare för dom. Synd. Men desto roligare när vi väl ses!

Jag är fortfarande förkyld. Känner mig lite halvhängig. Och som sagt, huvudet dunkar. Har haft ont i huvudet sen i söndags nu, inte likt mig. Drygt är det.

Nä, nu ska jag gå och fixa lite. Ska göra ren en spis som vi ska sälja imon. Säljer man en sak så blir man så pepp på att sälja mera. En soffa vi har uppe, som stod i huset när vi köpte det, såg jag på blocket att det var nån som sålde för 2000 kr. En precis likadan fast den var nog i lite bättre skick. Men ändå. Jag ska lägga ut vår för en tusing så får vi se. Vore ju toppen om man fick det för den! Det är en gammal typ 50-tals bäddsoffa, så den är ju lite annorlunda. Rätt fin, men det är inget som jag vill ha kvar. Ska fixa det imon! Sofie kommer då så hon får hjälpa mig. Om hon inte glömmer bort mig vill säga. Vinkevink!

1 kommentar:

  1. sälj bort allt ni inte behöver! en loppis snart igen kanske!

    SvaraRadera