måndag 11 oktober 2010

Nu har jag stängt in Eddie på övervåningen med Fredrik och Lovis, så nu är bara jag och katterna vakna. Så fort Eddie är borta så vågar dom sig ut på äventyr. Stackarna har ju setat uppe på skänken hela dagen med Eddie spänd som en fiolsträng nedanför. Men jag är fortfarande positiv till att det här ska gå bra. Malin är den ljusa katten. Det var henne jag hämtade först. Lisa är då såklart den mörka. Hon fick hänga med hon med. Som sagt så skulle dom ju avlivas om ingen ville ha dom. Och vem kan motstå dessa små sötingar.


Jag har inget mer att dela med mig av just nu. Jag gjorde en god gratäng idag med pasta, blomkål och broccoli. Och sen var jag på boxning. Jättejobbigt. Mm, det var väl min dag det ungefär. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. de vänjer sig nog snart vid varann. Eddie lugnar ner sig när det inte är nymodigt längre :)

    SvaraRadera
  2. Vilka gulliga katter! du har fullt hus nu du :) /Emma

    SvaraRadera