måndag 13 september 2010

Ojojoj, så mycket som jag rört på mig idag var det längesen jag gjorde! Imorse var jag först ut och gick långpromenad på en och en halvtimme, och nu ikväll så kom jag faktiskt iväg på det där boxningspasset trots allt. Det var faktiskt riktigt kul och jobbigt såklart, men mest kul och det ska jag absolut fortsätta med! Mitt nya liv är på intåg (igen). Väntar på att min kod ska komma så jag kan anmäla mig på Viktväktarna online. Min kära mamma är snäll och bjuder mig på första månaden. Tack! Jag har läst på om alla dessa viktminskningsmetoder för att hitta rätt och jag tror att det kommer passa mig bäst. Jag ska iallafall ge det ett försök. Jeanette vill att jag ska joina med LCHF, och jag var inne på det ett tag för det är nog ingen dum metod. Kanske jag hakar på om jag märker att vv inte funkar på mig. Men just nu tror jag som sagt att vv är bäst för mig. Dessutom har Fredrik förbjudit mig att skippa kolhydrater. Jag blir visst på lite dåligt humör då. Kan jag väl aaaaldrig tro...

Jag sitter här själv igen. Det är skönt med dom här timmarna på kvällen som jag får för mig själv. Fredrik och Lovis lägger sig och jag får lite egentid. Lovis är för övrigt en riktig morgontröttis. Jag vaknar oftast tidigare än henne och får vänta på att hon ska vakna, annars blir hon arg om jag sliter upp na ur sängen och hon sover. Men det är mysigt. Hon är mysig.

Nu ska jag läsa alla bloggar jag följer och sen går jag nog och lägger mig jag också. Förbereder mig på smärta i alla min stackars kropps små muskler imon. God natt!

1 kommentar:

  1. kul att du kom iväg på boxningen :) hur klarade sig Lovis under tiden?

    SvaraRadera