onsdag 22 september 2010

I samma stund som jag postade förra inlägget så gnällde Lovis till och somnade. Så liiite ensamtid fick jag och en dusch har jag hunnit med. Hon har blivit lite svår att natta, hon vill helst sitta uppe tills jag går och lägger mig, därav den dåliga uppdateringen från min sida. Visst trodde ni jag hade gett upp mitt bloggande? Nej då, jag har tänkt på min lilla blogg varje kväll, men som sagt, lite dåligt med ensamtid för min del. Och så kul är det inte att skriva med en hand.

Mhmm, vad vill ni veta idag då? Vad jag gjort sen sist kanske? Mja, jag vet inte om det hänt så mycket intressant. I helgen firade vi Fredriks mamma. Sen var jag iväg och träffade mina kusiner som jag inte ser alltför ofta. Det var första gången dom träffade Lovis så det var på tiden. Sen på lördag kväll så hade vi Fredriks bror och hans tjej här på middag. Det var trevligt. Vi spelade Rita & Gissa som jag och Sandra vann stort. Of course.

Igår var Fredrik ut och cyklade med Eddie. När dom kom tillbaka var Eddie alldeles blodig. Han hade sprungit så värst så han slitit ner sin klo så pulpan hade gått sönder. Stackarn. Jag tycker inte han varit sig lik sen dess. Lite deppig. Men han verkar inte ha ont och det är väl det viktigaste.

Det är väldigt rått och kallt här inne hos oss, men på torsdag kommer det äntligen folk hit och installerar vår nya panna. Då kommer vi alltid ha varmt och skönt inne och vi kommer alltid ha varmvatten så man slipper planera när man ska duscha. Aaa, jag längtar! På måndag kommer det en mäklare hit och värderar om huset så vi kan gå till banken och lägga om våra lån. Hoppas det har ökat en del i värde iallafall så vi får mer klirr i kassan och kan renovera utsidan i vår.

Jag känner att ni är väldigt intresserade av vad jag har att säga, va? Äh, va tusan ska jag skriva om annars? Det är så här mitt liv ser ut nuförtiden, barn, hund, hus och värmepannor. Och jag älskar det!


2 kommentarer:

  1. kul med uppdatering. Lovis var jätte söt på bilden i förra inlägget :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha i dag har jag fått massor med pussar av lilla Eddie, fast han är ju inte så liten längre, partisk eller inte så måste jag få säga att han har blivit såååå otroligt stilig. Synd att jag missade dej och Lovis men det får bli en annan gång. Sköt om er hälsa. Kram

    SvaraRadera